Merită să cumperi urmăritori pe Facebook sau Instagram?

Tinerii visează să aibă urmăritori pe Facebook sau Instagram căci ei pot genera bani. Mulți dintre aceștia îi cumpără de pe platformele care fac astfel de comerț.

În clipul de mai jos, tânărul vlogger vă învață cum poți să îți cumperi urmăritori pe instagram, însă ce nu vă spune nimeni e că aceștia contează doar la statistică.

Achiziționarea de urmăritori pe Instagram sau Facebook sau pe orice altă platformă de social media este considerată o practică împotriva politicilor și regulamentelor majorității platformelor. În plus, există mai multe motive pentru care aceasta nu este o idee bună:

  1. Autenticitate și Credibilitate: Urmăritorii cumpărați nu sunt persoane reale care sunt interesate de conținutul sau produsele tale. Acest lucru poate afecta credibilitatea paginii tale și încrederea pe care o au utilizatorii în conținutul tău.
  2. Interacțiunea redusă: Urmăritorii cumpărați nu vor interacționa cu conținutul tău. Engajarea și interacțiunea sunt aspecte esențiale ale rețelelor sociale, iar un număr mare de urmăritori inactivi poate afecta algoritmul platformei, determinând-o să afișeze conținutul tău mai puțin frecvent.
  3. Risc de Suspendare a Contului: Cumpărarea de urmăritori este adesea împotriva termenilor și condițiilor platformelor sociale, inclusiv a celor de pe Facebook. Poți să-ți expui contul la riscul de a fi suspendat sau chiar închis.
  4. Calitatea Publicului Țintă: Urmăritorii cumpărați nu sunt selectați în funcție de interesele reale sau de nevoile tale. Este mai important să ai un public care este cu adevărat interesat de ceea ce oferi, decât să ai un număr mare de urmăritori care nu sunt implicați.
  5. Investiția în Publicitate Mai Bună: În loc să cheltuiți bani pe achiziționarea de urmăritori, ar fi mai eficient să investiți acei bani în publicitate țintită, care să atingă persoanele interesate de produsele sau serviciile tale.

În general, este recomandat să construiești o bază de urmăritori organici și autentici prin furnizarea de conținut relevant și de calitate, și să eviți practicile care pot afecta negativ imaginea ta online și succesul pe termen lung al paginii tale pe Facebook sau alte rețele sociale.