De la apariția Instagramului ne place să ne privim viețile prin filtrele pline de culoare. Omul in sine se promovează ca produs manifestandu-se ca un brand. Algoritmul său prioritizează conținutul pe baza intereselor utilizatorilor, ceea ce face ca engagementul să fie unul ridicat.
Cu alte cuvinte, aplicația iti arată ceea ce dorești să vezi si îți spune ceea ce vrei să auzi.
Pe cat de mulți utilizatori are pe atât de puțini dintre ei cunosc „story-ul” aplicației. Povestea ei este un fascinantă, palpitantă și cu multe episoade.
Cartea #NoFilter Povestea Instagramului scrisă de Sarah Frier povestește cum a apărut in viețile noastre, cine a gândit-o si pentru ce a vrut să o folosească. Lectura este una ușoară, captivantă, potrivită pentru o vacantă intr-o zona liniștită pentru ca pe cat e de facilă de citit necesită o minimă concentrare pentru a urmării firul narativ, căci suspansul este înlocuit cu strategia de business.
Citind #NoFilter Povestea Instagramului afli de cum și de ce au apărut filtrele fotografice, ce rol are story-ul, care sunt diferențele dintre Facebook si Instagram. Instagram este axat în primul rând pe conținut vizual, cum ar fi fotografii și videoclipuri. Totul este orientat în jurul imaginii, cu accent pe estetica vizuală și creativitate.
Pe de altă parte, aflăm și intrigile dintre cei care au creat Instgramul și cei compania Meta care, in cele din urmă, a cumpărat aplicația.
In concluzie, chiar merită să citești această carte căci este bine documentată și atinge mai multe domenii: social media, business, tineret, marketing.
Daca v-a fost de folos aceasta informație nu uitați sa ne urmăriți pe Facebook pentru a afla toate ofertele de vacanta.