Primăria Craiova face ce face și tot la turiști se gândește. Așa că, pe lângă promovarea pe care o face în presă, dar și pe site-ul European Best Destination, a mai găsit o modalitate prin care speră să atragă și mai mulți vizitatori. Dar acest lucru va costa bugetul local încă 34.500 de euro.
Administrația craioveană s-a gândit ca oamenii care călătoresc cu avionul să afle și în timpul zborurilor cu Wizz Air despre Craiova, așa că plătește compania aeriană pentru a promova orașul nostru în paginile revistei de la bordul aeronavelor, aceea pe care fiecare călător o poate răsfoi în timpul zborurilor și în care se pot găsi și produsele alimentare sau cosmetice pe care le poate cumpăra. „O modalitate eficientă de realizare a promovării municipiului Craiova este publicitatea prin intermediul revistelor de la bordul aeronavelor cu plecare de pe aeroportul din Craiova.
Acest contract seacă bugetul local cu 34.500 de euro, pentru ca orașul nostru să apară de cinci ori, anul acesta, în revistele Wizz Air. Fiecare apariție ne va costa, așadar, 6.900 de euro, fiindcă până la finalul anului vor fi cinci reviste. „Conform datelor publice oferite de Wizz Air, compania publică, la fiecare două luni, un catalog tipărit, ce conține informații despre destinații turistice din toată Europa. Revista Wizz Air este citită de mai mult de 90% dintre călători/turiști, iar la fiecare ediție se printează un tiraj de 70.000 exemplare, cu 12 milioane de cititori per ediție (2 luni)”, a mai menționat municipalitatea.
Concret, campania de promovare dorită de primărie va însemna alocarea unui pagini A4 din revistă, pe care va apărea un articol de 300 de cuvinte și trei imagini reprezentative pentru Craiova.
Sursa: Gazeta de Sud