Cum îți scurtează compania HiSky vacanța in Hurghada

O turistă româncă a reclamat pe un grup de Facebook faptul că dintr-un sejur de 7 zile in Hurghada rămân doar 5 zile după ce zborul charter operat de compania HiSky si-a schimbat programul înainte cu câteva zile.

Este o practică generală a companiei HiSky să schimbe cu câteva zile înainte orele de zbor? Sau doar eu sunt ghinionistă? Practic, din 7 zile de sejur, rămân doar 5, pentru că ajung aproape de 12 noaptea (nici măcar cina nu o mai prind la hotel, că e până la 23.00), iar plecarea la 6 dimineața. Când am contractat vacanța, ambele zboruri erau după-amiaza!”.

Se pare că incidentul nu este singular pentru că mulți utilizatori au postat comentării asemănătoare.

Spre exemplu: „Ce touroperator organizează sejurul? Din păcate, sunt din ce în ce mai multe plângeri de acest gen. Dacă îi suni și le spui, o să zică «ați cumpărat nopți, nu zile» sau «prima și ultima zi sunt destinate transportului». De asemenea, și zborul de întoarcere poate avea modificări”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *