Un clujean a reclamat faptul că WizzAir le percepe clienților o suprataxă, care de fapt e o eroare de sistem. În mod inexplicabil, compania aeriană deși știe despre această eroare nu a reușit să o repare, astfel că multe persoane ajung să plătească această taxă.
„Am o situație legată de o suprataxă servicii practicată de Wizzair la achiziția biletelor de avion, care este de fapt o eroare de sistem pe care nu o remediază. Sunt destui clienți care plătesc această taxă, chiar și in grupurile de Facebook sunt mulți care reclamă această suprataxă”, a declarat acesta pentru Ziar de Cluj
Din spusele celor care s-au confruntat cu această situație, acea suprataxă apare dacă ai căutat în mod repetat ofertele de preț pentru o anumită destinație în același interval de timp.
Din păcate, taxa apare chiar la ultimul pas al rezervării și este foarte ușor să nu fie observată de cei care achiziționează bilete care ajung astfel să achite o taxă de 40 de euro fără să își dea seama.
Unul dintre clienții WizzAir susține că este pentru a patra oară când solicită companiei aeriene să îi returneze taxa reținută abuziv.
„Sunt la a patra reclamație pe site-ul Wizzair. La primele două mi s-a returnat in câteva zile taxa, a treia este in lucru…și tocmai ce am făcut a patra reclamație. Eroarea persista chiar dacă schimb calculatorul sau aplicația mobila, se pare ca odata ce contul este văzut “bot” nu exista scăpare”, susține clientul.
Sursa: Ziar de Cluj