Un orădean s-a luptat cu compania ungară Wizz Air şi a învins-o. Mircea Ursuţa, avocat de profesie, a obţinut pentru sine şi alţi trei membri ai familiei câte 10.000 euro daune morale pentru aproape o săptămână în care a suportat batjocura companiei, la ale cărei servicii apelase pentru a ajunge într-o vacanţă în capitala Spaniei şi a reveni apoi în ţară.
La plecare, orădenii au luat avionul din Sibiu, unde trebuiau să şi aterizeze la întoarcere, dar cursa de retur a fost anulată fără să fie anunţaţi. Familia Ursuța a fost nevoită să petreacă o noapte pe jos în aeroport. A doua zi, au încercat să cumpere bilete pentru București, dar și acea cursă a fost anulată
Au reușit să revină, cu întârziere de 5 zile, dintr-un alt oraș spaniol, Barcelona, şi nu în România, ci în Ungaria. În tot acel timp nu au primit nicio explicație şi niciun fel de asistență de la Wizz. “O bătaie de joc”, spune orădeanul, care continuă procesul pentru a dubla suma obținută.
Batjocura companiei maghiare la adresa clienților romani s-a accentuat in 2023 si chiar si anul acesta a început cu anularea zborurilor de pe 20 de rute din România. Acest proces câștigat de avocatul orădean ar trebui să fie un exemplu pentru toți cei care au de suferit pe urma anularii zborurilor.
Sursa: Bihoreanul