Nu există cuvinte de laudă la adresa companiei Wizz Air. Nicio companie aeriană care operează in Romania nu are atât de multe reclamații cum are Wizz Air.
Pe lângă problemele legate de anularea zborurilor, întârzieri, lipsa de comunicare, pasagerii care zboară din Cluj cu aceasta companie au parte de umilințe suplimentare din partea companiei maghiare. Frecvent sunt semnalate reclamații din partea pasagerilor referitoare la dimensiunea bagajului de mână. Aceștia semnalează faptul că ani de zile au călătorit cu aceeași geanta de mână din Cluj Napoca și spre Cluj Napoca și niciodată nu au fost puși să plătească suplimentar.
Dar se pare că lucrurile s-au schimbat în rău la Cluj sau cel puțin personalul care se ocupă de îmbarcare, in acest caz fiind responsabili cei de la compania Menzies Aviation, care taxează pasagerii cu bagaj de mână sub pretextul că nu se încadrează in dimensiunile cerute deși cu același bagaj au călătorit ani de zile si nu au avut probleme in alte aeroporturi.
Un nou scandal monstru s-a produs miercuri seara pe Aeroportul Cluj, unde o familie care voia să ajungă la Birmingham a fost debarcată de Poliția de Frontieră, la cererea celor de la Menzies Aviation. Totul a pornit de la un bagaj prea mare pentru care angajatele firmei de handeling au cerut o plată suplimentară. A urmat un schimb acid de replici, fiind acuzații de ambele părți.
Avionul urma să plece de la Cluj la ora 20.10, dar a decolat fără familia care a intrat în scandal cu angajații firmei care se ocupă de bagaje. ”La îmbarcare, bagajul cu care am venit în Cluj, nu a fost acceptat ca fiind bagaj de mână …Cu același bagaj am decolat cu o luna în urma și din Iași cu aceeași companie aeriană și nu am întâmpinat nicio problemă ca în cazul acestui zbor. În această situație a trebuit conform personalului ce se ocupă de îmbarcare, sa plătesc o taxă de 49 lire pentru un bagaj de mană, pe motiv ca roțile bagajului nu încap în suportul respectiv de măsurat dimensiunile bagajului!
Am încercat să le explic faptul că cu același bagaj am decolat din România de nenumărate ori cu aceeași companie și nu mi sa perceput nici un fel de taxa în plus….Cu toate acestea am fost de acord să plătesc taxa pentru acel bagaj în valoare de 49 de lire! În timp ce eram atent să plătesc bagajul, copilul meu de 7 ani îi spunea doamnei care ne-a taxat (blonda), care era prezentă în dreptul acelui suport de măsurat dimensiunile bagajelor, faptul ca pe alte aeroporturi din România tati și mami nu a plătit nimic pentru același bagaj, moment în care doamna foarte agitată, mi-a agresat copilul împingându-l cu mâinile si spunându-i ”tu taci ca ești copil și prost crescut”… Acela a fost momentul în care soția mea i-a adresat înapoi doamnei aceleași cuvinte pe care ea le-a folosit către copilul meu!
Replica doamnei a fost cu insulte și la adresa soției mele făcând-o proastă și cum i-a venit la gura… Acela a fost momentul unui val de jigniri din partea doamnei și a colegilor dansei cât și din partea noastra (circa 30 de secunde, cât a durat să fac plata cu telefonul a bagajului)”, a relatat Romeo Florin Munteanu.
Acesta ne-a relatat că apoi a forțat urcarea în autobuzul care să îi ducă spre avion, dar angajatele de la Menzies Aviation au venit după ei și le-au cerut să coboare pentru că nu vor mai zbura spre Anglia. ”În acel moment au început toți călătorii din autobuz sa se revolte si să acuze pe doamna si colegi ei de faptul ca comit un abuz si ca ei sunt martori la jignirile adresate copilului nostru cât și nouă personal… A fost o ”luptă” de circa 20 de minute din partea personalului ca să ne de-a jos din autobuz… Într-un final au venit cei de la Poliția de Frontieră, chemați în ajutor de către doamna agresivă. Domnii de la poliție ne-am îmbrâncit afară din autobuz, iar în acel moment, într-un moment de neatening și agitație, doamna de la bagaje i-a băgat degetele în ochi copilului meu strigând către soția mea ”de ce loviți pe colega” fără că acest lucru sa se fi întâmplat…Tot in acel moment, majoritatea calatorilor aflați în autobuz s-au dat jos menționând faptul ca în semn de protest nici ei nu o sa mai călătorească, moment în care politia de frontieră îi împingea cu forța efectiv în autobuz… Într-un final am cedat si m-am conformat abuzului comis de poliția de frontieră îndrumați de doamna de la Menzies Aviation”, a mai spus bărbatul, în plângerea adresată Știri de Cluj.
Articol complet aici
Citește și Promoție WizzAir! Un zbor la Madrid e mai scump decât unul spre America!
Wizz Air obligată să plătească 40.000 EURO daune unui român pentru un zbor anulat