Aeroporturile din Sibiu si Brașov au mare nevoie de noi destinații pentru a deveni însemnate in pentru nevoile de transport aerian din comunității transilvănene. De pe aeroportul din Sibiu s-au pierdut multe curse, iar cel mai ieftin transportator, Ryanair, s-a retras din Sibiu.
După îndelungate pregătirii și multe așteptări compania Fly Lili începe să opereze zboruri de linie de pe aeroporturile din Sibiu și Brașov. Biletele sunt disponibile pe site-ul companiei www.flylili.com iar primele zboruri sunt programate de la jumătatea lunii iunie. Prețul biletelor începe de la 99 de euro pe sens.
Exista o mare cere pentru destinații din Spania si Italia din cele două orașe. Contrar nevoilor, de la Brașov au debutat zboruri spre Germania sau Ungaria, dar iată că cei de la Fly LiLi au introdus destinații si din Italia: Roma, Milano, Bologna, iar in Spania către Barcelona.
Un avantaj mare pentru zborul spre Milano e faptul că se va ateriza pe aeroportul din Malpensa de unde se pot gasi alte conexiuni ieftine spre destinații îndepărtate si exotice. Aeroportul Bergamo, acolo unde operează WizzAir sau Raynar, nu ofertă cele mai bune conexiuni.
Este de neînțeles de ce nu sunt introduse zboruri si spre Madrid. La toate articolele din social media, despre acest subiect, se pot citi comentări de la cititori care întreabă de zboruri spre Madrid.
Însă cea mai mare parte dintre aceștia reclamă prețurile mari la bilete. Spre Italia, prețul unui bilet dus- întors, se ridica la 200 de euro. Însă tarifarea aceasta „ la ciupeală” este o practicată obișnuită a companiilor aeriene care operează în Transilvania, cu excepția Raynair care practică tarife cu adevărat tarife low cost, in timp ce Wizz Air practică tarife acceptabile doar pe rutele unde are concurență.
Categoria de călătorii care își permite să plătească aceste tarife este una subțire și e posibil că această companie să nu aibă un viitor prea îndelungat dacă nu își reconsideră politica de prețuri. ”La preturile astea nu I prinde prima ninsoare.”, comenta un cititor la una dintre postări. Probabil cursele charter sunt mai rentabile și mai adecvate.
De altfel, doar pana in luna octombrie au fost scoase bilete la vânzare. Aceasta, fiind, probabil o oarecare prudență, iar in cazul in care planul de rezervări nu va merge conform planului să nu fim surprinși dacă vor fi si posibile anulari, așa cum s-a întâmplat si in cazul altor companii aeriene.
Iată alte comentarii de la cititori pe rețelele de socializare:
„Este foarte scump, ne-am bucurat degeaba că vom zbura de la Brașov, fără să mai mergem la București.”
„Exagerat. 200 euro dus – întors, Roma, fără taxa bagaje, fără loc. Exagerat. Nu stau nici ăștia mult la Brașov.”
„Prețurile sunt afișate până la sfârșitul lunii septembrie,după nu mai apare niciun zbor.Deci e doar de sezon estival și asta!”
Sursa foto: Facebook/Fly Lili
Daca v-a fost de folos aceasta informație nu uitați sa ne dați folos pe Facebook pentru a afla toate ofertele de vacanta.