O turistă româncă a reclamat pe un grup de Facebook faptul că dintr-un sejur de 7 zile in Hurghada rămân doar 5 zile după ce zborul charter operat de compania HiSky si-a schimbat programul înainte cu câteva zile.
„Este o practică generală a companiei HiSky să schimbe cu câteva zile înainte orele de zbor? Sau doar eu sunt ghinionistă? Practic, din 7 zile de sejur, rămân doar 5, pentru că ajung aproape de 12 noaptea (nici măcar cina nu o mai prind la hotel, că e până la 23.00), iar plecarea la 6 dimineața. Când am contractat vacanța, ambele zboruri erau după-amiaza!”.
Se pare că incidentul nu este singular pentru că mulți utilizatori au postat comentării asemănătoare.
Spre exemplu: „Ce touroperator organizează sejurul? Din păcate, sunt din ce în ce mai multe plângeri de acest gen. Dacă îi suni și le spui, o să zică «ați cumpărat nopți, nu zile» sau «prima și ultima zi sunt destinate transportului». De asemenea, și zborul de întoarcere poate avea modificări”.